V případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat. My Vám poradíme, zdali se jedná o důvod k reklamaci.
Samotnou reklamaci je možné vyřídit dvojím způsobem. Buď můžete hodinky zanést do naší prodejny v Praze ( prodejna Holešovice) a my za Vás reklamaci vyřídíme, nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.
Adresa autorizovaného servisu:
Na vyžádání Vám poskytnete adresy konkrétních značek a jejich kontakty.
K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), dopis s popisem závady a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.
Děkujeme za spolupráci
Mobilní telefon: +420 774 272 737
E-mail: info@helveti.cz
Jiří Štencek
+420 252 252 306
Po-Pá 9-19
So-Ne 9-16
obchod@hodinkytraser.cz