Reklamace

V případě, že vaše hodinky nefungují tak, jak mají, budeme rádi, když se nám ozvete. Internetový obchod HodinkyTraser.cz nabízí svým zákazníkům kvalitní zákaznický servis. V případě potřeby reklamace nás můžete kontaktovat na níže uvedených kontaktních údajích.

Samotnou reklamaci je možné vyřídit dvojím způsobem. Buď můžete hodinky zanést do naší provozovny v Praze Karlíně a my za Vás reklamaci vyřídíme, nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu hodinek Traser firmy Chronoshop. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.

Adresa pro osobní doručení hodinek:
Helveti s.r.o.
Vítkova 8
186 00 Praha 8 – Karlín
(odkaz na Mapy.cz)

Adresa pro zaslání hodinek poštou:
Chronoshop s.r.o.
Na Dělostřílnách 4
162 00 Praha 6

K hodinkám stačí přibalit záruční list (černá knížečka), dopis s popisem závady a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.

Kontakt pro konzultaci reklamace:
Mobilní telefon: +420 774 272 737
E-mail: info@helveti.cz

Co vás může zajímat